Customer Consultant Sparen
Introductie
Als Customer Consultant Savings ben jij hét visitekaartje van het spaar team. Jij helpt onze spaarklanten met al hun vragen via de telefoon en ook via de mail. Je krijgt energie van het contact met klanten en je wil deze zo goed mogelijk helpen. Geïnteresseerd? Lees dan verder!
Organisatie
Lloyds Bank is onderdeel van Lloyds Banking Group, de grootste bankengroep van het Verenigd Koninkrijk. De Nederlandse vestiging, met ruim 200 medewerkers, is anders dan andere Nederlandse banken. Dat merk je aan onze eigenzinnige, gedurfde visie op de markt. Aan onze innovatieve producten en diensten. En natuurlijk aan de korte lijnen voor onze klanten. Lloyds Bank doet jaarlijks mee aan de Great Place To Work survey, waarbij we een plek op de lijst van ‘Best Workplaces’ verdienden!
Functie
Als Customer Consultant Saving maak je samen met 5 collega’s deel uit van het Savings team en rapporteer je aan het Team Lead Savings & Loans. Het Savings team is verantwoordelijk voor het openen van spaarrekeningen en helpt klanten met ons spaarproduct telefonisch of via de mail met alle vragen. Jij helpt onze spaarklanten met al hun vragen via de telefoon en ook via de mail. Jouw verantwoordelijkheden zijn:
Zorgdragen voor een maximale klanttevredenheid en klantloyaliteit door klantgericht te handelen in de dagelijkse gang van zaken;
Zorgdragen voor een tijdige, volledige en correcte contactafhandeling conform geldige werkinstructies en conform de opgestelde SLA's;
Verwerking van alle telefonische en schriftelijke procedures in de dagelijkse gang van zaken bij de klantenservice in overeenstemming met de toepasselijke externe en interne richtlijnen, beleidslijnen en werkinstructies
Kritische bevraging van de bestaande processen en identificatie van best practices
Op de hoogte zijn en blijven van relevante ontwikkelingen in de spaarbranche
Overige werkzaamheden in de dagelijkse gang van zaken of in projecten ter ondersteuning van de klantenservice en/of andere afdelingen
Deelname aan alle noodzakelijke opleidingsmaatregelen, bijscholing, workshops, enz.
Registratie van klachten
Functie-eisen
Om deze functie eigen te maken ben je in bezit van je WFT Basis en heb je een MBO werk- en denkniveau. Jij hebt zowel mondeling als schriftelijk een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede kennis van de Engelse taal. Kennis van Microsoft 11 programma’s en relevante wet- en regelgeving is een vereiste.
Ook kun jij je echt vinden in de volgende competenties:
Customer First mentaliteit;
Zelfstandig en resultaatgericht;
Proactief en Stressbestendig;
Flexibel en open voor veranderingen;
Hands-on mentaliteit.
Schept er plezier in meer te bieden dan gevraagd wordt door klanten of collega's.
Aanbod
Een uitdagende rol binnen een hecht en compact team
Na 9 maanden de mogelijkheid om direct in dienst te treden bij Lloyds Bank
Goede (secundaire)arbeidsvoorwaarden
Flexibel werken: je werktijden aanpassen aan jouw persoonlijke behoeften
Hybride werken: werken op welke plek je maar wilt, zelfs vanuit een ander land binnen de EU
Sollicitatie
Ben je enthousiast over de rol van Customer Consultant Sparen en wil je solliciteren of meer weten? Klik dan op onderstaande sollicitatie button.