Backoffice medewerker

Noord-Holland
32 uur

Introductie

Als Backoffice medewerker beheer jij de leningen van particuliere woningeigenaren, VvE’s en scholen. Je bent o.a. verantwoordelijk voor de uitbetaling van de financiering. Jij draagt hiermee direct bij aan de verduurzaming van Nederland. Meer weten? Lees dan verder. 

Organisatie

Polestar Capital is een snel groeiend en informele organisatie, met veel kansen voor jou. Samenwerken vinden ze erg belangrijk en jouw inbreng wordt vanaf dag één gewaardeerd. Jij kunt jouw creativiteit gebruiken om mee te bouwen aan het team en aan onze Polestar Capital.

De groei van Polestar Capital brengt volop kansen mee voor jou. Met jouw positieve energie en enthousiasme weet jij anderen mee te nemen in jouw drive om hun organisatie vooruit te helpen. Je komt terecht in een hecht team met leuke collega’s om mee samen te werken. In deze snelgroeiende organisatie heb jij veel inbreng, jouw mening, ideeën en werkzaamheden worden gezien en zijn van waarden.

Functie

In deze functie is het belangrijk dat je oog hebt voor detail, streeft naar kwaliteit en kijkt naar verbeteringen. Je begrijpt de procedures, maar durft ook buiten de gebaande paden te denken wanneer dat nodig is. Jouw voorstellen voor het optimaliseren van regels en procedures worden gewaardeerd en serieus genomen. Wat nog meer jouw verantwoordelijkheden zijn als backoffice medewerker: 

  • Je beoordeeld en beheert de ingediende declaraties van particulier en VvE conform de gestelde richtlijnen en betaald deze waar mogelijk ook uit aan de (eind) klant.

  • Je kan bankverwerkingen zoals extra aflossingen, algehele aflossingen en overige transacties uitvoeren.

  • Je bent verantwoordelijk om aflosnota’s op te maken en na controle toe te sturen naar de klant.

  • Je beheert de lopende bouwdepot van de Nationaal Warmtefonds klanten. Dit doe je door onder andere het bouwdepot te verlengen of beëindigen.

  • Je bent in staat om de risico’s verbonden aan het beheren van de financiering te identificeren en evalueren en vervolgens bepalen wat het optimale beheer van de lening is op basis van de (risico)analyse.

  • Je krijgt energie van het afhandelen van uiteenlopende klantverzoeken. Dit contact kan gedaan worden via mail als telefonisch.

  • Je bent verantwoordelijk voor het behouden van positieve relaties met klanten, ook als beheer en/of declaratieverzoeken worden afgewezen.

  • Je denkt proactief mee aan eventuele verbeteringen aan de operationele processen integraal beoordelen van het dossier.

Functie-eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau.

  • Je bent in bezit of bereidt om WFT basis en WFT consumptief krediet te behalen.

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke rol.

  • Analytisch en communicatief sterk;

  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar.

Aanbod

  • Je krijgt een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

  • Je treedt direct in dienst bij de opdrachtgever.

  • Een contract van minimaal 32 uur per week.

  • 29 vakantiedagen op basis van 40 uur om te genieten van een welverdiende vakantie.

  • Opleidingen en cursussen ten behoeve van je professionele ontwikkeling; wij denken graag mee over jouw ontwikkeling.

  • Thuiswerkvergoeding en/of reiskostenvergoeding.

  • Hybride werken.

Inlichtingen

Sollicitatie

Ben jij administratief sterk, heb je oog voor detail en wil je een bijdrage leveren aan de verduurzaming van Nederland? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie!

Chiara Tutuarima 06 41 65 00 74

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan